minik_kusul inşaallah yardım edenin olur canım çünkü gerçekten alışma süreci çok zor geçiyo. Eşim 2 gün durdu yanımda maaşından kesiyolar diye işe geri döndü kalakaldım 2 tane çocukla tek başıma. Acta kaldım susuzda kaldım tuvalete gidemedim hasta bezine de kaçırdım kızımı doyuramadım oturdum yetişemiyorum diye ağladım sinirimi eşimden çıkardım tek basima bırakıp gittin beni 2 tane çocukla para bizden değerli senin gözünde diye neler neler dedim ama hepsi geçiyo yaa valla bak