Rdderya Alparslanbey_ benim oğlumda da işitme kaybı var 40 desibel iki kulakta da var . 3 aylıkken kesinleşti 5 aylıkkan cihazlandik simdi bir buçuka aydir rehabilitasyona gidiyoruz bende başlarda sizin gibi kabullenemedim ama çok şükür zamanla alistim . Normal cocuklardan hic bir farki olmayacak annesi merak etme insallah kaybi artmaz koklear implant daha zor rabbim beterinden korusun
Alparslanbey_ Rdderya peki sizin dikkatinizi çeken bir duyma sorunu fark ettiniz mi bebeğiniz ee bize hiç oyle birsey yokmuş gibi geliyor tik sesine uyanır
Alparslanbey_ Rdderya bebeğiniz suan kac aylık bize 2 ay sonra ya gün verildi tekrar test olucak eğer işitme kaybı çıkarsa cihazlandirilacak rehabilitasyon için de 1 yaşından sonra dediler haftada 2 gün
Alparslanbey_ Rdderya geçmiş konuşmalarda çözer raporu diye birseyden bahsetmissiniz bu nedir bizi ne bekliyor siz yaşamış biri olarak beni biraz bilgilendirir misiniz hatta sizin için sorun olmazsa numaramı yazabilirim ordan da konuşabiliriz
e-erdogan Rdderya Benim kızımda da iki kulakta 50 desibel çıktı. Siz testleri tekrar ettirdiniz mi? Orta kulakta sıvı, enfeksiyon, geniz eti sorunu vs. oldu mu? @Rdderya
e-erdogan Zeynep8181 Testi tekrar ettirdiniz mi? Süreç nasıl oldu acaba bilgi verebilir misiniz? @Zeynep8181
Zeynep8181 e-erdogan uzun zamandır programa girmemiştim kusura bakmayın. Testi tekrar ettirdim. Sonuç değişmedi. Kabullendim. Artık bebeğim 20 aylık oldu. Çok şükür dil gelişimi yaşıtlarının ilerisinde. Artık her kelimeyi tekrar edebiliyor.
Zeynep8181 e-erdogan timponogram yapıyorlar test öncesi. Kulakta sıvı vs orada çıkıyor zaten. Hiçbişey çıkmadı bizde. İkinci bir hastane de aynı sonucu verince yapacak bişey kalmadı. Kızımın eğitimine odaklandım. Merak ettiğiniz birşey varsa yardımcı olmak isterm.
Yeniannee23 @Zeynep8181 merhabalar benim bebeğim doğumda oksijensiz kaldı kuvezden çıkmadan testte 6. Ayda testte hep kaldı Bera testi istiyolar çok sağlık problemleri ile ugratigimiz için Bera testini bı yaptiramadik ama benim bebeğim duyuyo eminim sese tepki veriyo zil sesine öksürüğüme uyanıyo hiç anlam veremedim nasıl kaldı aklımın bir köşesinde Bera testi de ama hiç yaptırmak istemiyorum.
Zeynep8181 Yeniannee23 aklınızda kalacağına yaptırın gitsin. Mesajınızı okuyunca bir an kendimi gördüm :) çok düşük de bir kayıp olsa testten geçemeyebilir. O yüzden kontrol ettirmek en iyisi. Yarın öbürgün bir harfi bile çıkaramasa vicdan yaparsınız.
kivancmamii Zeynep8181 merhabalar benim oğlum da 3 kez kaldı işitme testinden. Beraya yonlendirdiler fakat kendisine dokunulduğu an uyanıyor. 2 bera testi de maalesef gerçekleşmedi. Oglum sesin geldiği yöne bile bakıyor artık 5 aylığız bu arada. Duymadiğina kesinlikle inanmıyorum. Evde azcık ses bile duysa dönüp bakar. Ben anestezi yöntemiyle ya da sedasyon dedikleri yöntemle uyutup bu testi yaptırmak istiyorum. Nasil olur acaba? Cunku artik cok yorulduk ilkinde 8 saat uykusuz biraktim hastanede uykudan bayildi artik ama kendisine dokunulunca uyaniyor işte.
kivancmamii Zeynep8181 siz hangi hastanede yaptirdiniz ve anestezi hakkinda biraz daha bilgi verebilir misiniz? İnstagramdan da konuşabiliriz @bcaglayn
miraclemagnet Bebeğimiz erken doğup kuvoze girdi, ordaki testi geçti ama formalite gereği 6.ayda tekrar yaptırın dediler. Yarın testimiz var gece 3te kaldırıcam, 10:30da test. Yanınızda yastık yorgan falan geitrin diyor kağıtta, gerek var mı sizce??