Benim bi ara diyet yağtığım için sütüm baya azalmıştı. E bebekte satılanlardan alıp içmiştim kesinlikle faydasını gördüm ama çok şekerli tadı çok güzel değildi. Pekmezli su gibiydi. Onun yerine tahin ya da helvasını yemek daha faydalı bence o da çok güzel arttırıyo