Serpilctn İzne gidecem yarın Türkiye ye bebeğim 4 aylık pampers bebek bezi kullanıyorum bezi değişsin istemiyorum pişik olmasın diye Türkiye de varmi ?
BebekE Serpilctn yalnız buradakinde parfüm kokusu var söyleyeyim. Alacaksanız prima premium care alın.
Serpilctn BebekE peki nasil oradaki prima iyimi pişik sorunu yok dime varsa uçakta kilo hakkı alalım bezi kendimle getireyim oradaki kalitesi iyise boşuna yuk yapmayim kendime
Denizanasi92 BebekE harmonie de yok. Tam aksine premium care içerik olarak losyon içeriyor diye biliyorum
BebekE Serpilctn yok pişik falan olmadı benim kızım. Burada prima premium care aldık çok güzel. Boşuna getirmeyin.
Denizanasi92 Serpilctn evet harmonie biz de gece için kullanıyoruz marketlerde bulmak sıkıntı. E bebekte garanti oluyor
BebekE Denizanasi92 Türkiye’ye geldiğimizde hep bunu kullandım hiç sorun olmadı. Zaten geçici süre kullanıyoruz. Harmonie bakarım bir de. Teşekkürler