Sblatc isilik değil canım ,bizde enfeksiyon geçirdik ateş vs oldu sonrasında aynısı oğlumun vücudunda oldu havalarin sıcaklığı nedeniyle isilik diye düşündük , orijinal gül suyu sürdüm isiliklerine düzenli olarak isilikler söndü ancak kol ve bacak eklemlerinde bu kabarcıklar geçmedi , doktora götürdük atopik dermatik dedi yani egzama türü, bebeklerde çok sık goruluyormus, çamaşır deterjanı, yediği içtiğinde dikkat et dedi , ilk dogdugunda yüzünde de olmuştu oğlumun hipokort diye bir krem vermişlerdi onu kullanıyorum iki gündür kabarciklar geçti gibi ama kaşıntı devam ediyor