ayseeeasln21 11 aylık kızım var 2 haftadır süt içerken resmen memeyle savaş halinde ve gaz problemi var acaba sütümden içmek istemiyor mu acaba surekli bir ağlama halı ve çok huzursuz , hicbirsey yiyip içmiyor dünden beri
Anneyim- Benim kızımda aynı. 7 ay 13 günlüğüz. Sütüm var hatta buzluğa atıyorum. Hem biberonla sütümü veriyorum hem meme. Hiçbir şekilde sütümü kabul etmiyor bende sorguluyorum acaba sütümde bişey mi var diye
Anneyim- kubra2608 kokusu aynı aslında tadına bakmadım ara ara içiyor oda zorlayınca . Bi deneyeceğim