11 Ağustosta sezaryen doğum yaptım bebeğimi sadece yarım saat kadar kucapıma alabildim meme ememiyordu ve inlemesi vardı. Küveze götürdüler su yutmuş ciğerleri ıslak solunum sıkıntısı var dediler 2-3 gün geçince de kanda enfeksiyon çıkmış akciğerde enfeksiyon var dedi doktorumuz. Solunum cihazından ayırıp balona aldılar bir ara yapamadı tekrardan cihazları geri taktılar. Bugün gittiğimde de enfeksiyon hala var antibiyotiği değiştirdim başka antibiyotik vereceğiz pazartesi tekrar kan sonuçları çıkacakmış bu süreç içinde duruma göre tekrar balona almayı deneyeceklermiş. Bugün tam 7.gün gündüzleri idare ediyorum ama akşamüstü olmaya başladıktan sonra çok sıkıntı basıyor ağlamak istiyorum çevremde hep yakınlarım var ben ağlasam onlar daha beter ağlar sırf o yüzden ağlayamıyorum da başına gelen var mı nasıl bir süreç yaşadınız.