
Merhaba hanımlar ben bibs markası emzik kullanıyorum bebeğim sadece onu tuttu ama fiyatı biraz pahalı olduğu için We baby böyle kauçukluya benzer bir emzik yapmış kullanan var mı acaba bibs markasıyla benziyor uçları o yüzden tutar mı tutmaz mı kararsız kaldım sizce tutar mı kullanan var mı aranızda