uykusuzhergece_ Bu prima bezleri neden bu kadar kokuyor anlamadım. Bebeğim bir kez çişini yapsa bile çok kötü kokuyor. Sizde de varmı bu durum acaba başka beze mi geçsem bilemedim.
RainOverMe uykusuzhergece_ yok şimdiye kadar kötü kokma olmadı aktif bebek de gunluk rahatlık da kullanıyrm sıkıntı olmadı.
AngelMotherr uykusuzhergece_ molfix beğeniyorum su takviyesi az mı alıyor acaba bizimki su az içince kokuyor
Irmakprensesinannesi uykusuzhergece_ prima aktif bebek veya premium care kullniyrm 1 yıldır hiç öyle koku falan yasamadim
Sinem66 Evet var prima premium care kullanıyoruz eşim her seferinde kaka mı yaptı acaba diyor hayır diyorum bizde de çok oluyor bunun muhabbeti
Nazlican uykusuzhergece_ Prima premium kullandım 6 ay, idrar kokusunu dışarıya veriyordu. Şuan goon sarı paket kullanıyorum hiçbir sorun yaşamıyorum. Muadili gibi olmus primanın üstelik içeriği de temiz. Primanın değil
livanurvealpinannesi61 uykusuzhergece_ evet aşırı kimyasal kokuyor içinde alkol petrol maddesi ne ararsan var.