Ya şöyle bi gün boyunca birkaç kez olmuştu mesela bizde de, çok yoğun değildi ben sonra doktoruna resmini çekip attım normal olabilir ama çoğalırsa ve yarın da devam ederse haber ver demişti.sonrasında bi sıkıntı olmadı siz de takip edin duruma göre yarın doktorla iletişime geçersiniz