Ervosh Merhabe Arkadaslar, Benim bebegim 3 Aylik olacak ve bazen 20 Saaten fazla uyuyor, uyaninca cok aktiv. Sizce bu normalmi ? Sicaklar yüzündenmi acaba cok uyuyor .. Simdiden tskler
Elvin12 Ervosh ayy maşallah benim ki de 46 günlük toplasan 3 4 saat uyur diğer türlü hep uyanık belki sıcaklardandır mayışıyor minnak 🥰
[silindi] Ervosh 20 saat 3 aylık için çok fazla canım bi doktoruna yaz istersen bebeğin değerlerine falan baksınlar
Gezginanne35 Ervosh 3 aylık bebek için 20 saat çok fazla . 4 aylık şuan Benimki 2 buçuk 3 aydan beri oturamiyorum sürekli evi gezmek istiyo gündüz yarım saat uyur kalkar 1 buçuk 2 saat sonra yatar. Doktora danışmanı tavsiye ederim
Benimumudumvar Askmeyvesininannesi günde parça parça 20 saat değil mi Ayrıca 20 saat çok fazla sarılık olabilirsiniz gün 24 saat hiç mi gözünü açmıyor gezmek istemiyor birde 3 aylık aktif olması gerekiyor