Evın bütün yerlerı fayans herşey kolay dönüyor oyuncağını bazen alıp yere koyup kaydırıyor kayınca dönüyor oyuncağa bakıyor normal mi bu hep yapmıyor ama
Gelişimsel olarak baybay alkış yapıyor
Ben odaya görünce çıkınca anlıyor
Yabancılama var
Çirkin oluyor
İstediğim şey elınde ıse getırır
Adıyla seslendıgımde bakar
Insanlara bakar inceler
Anne baba der çok anlaşılır olmasada
Nam nam yaptığımda elındekı yemegı ağzıma götürür benım
Komıgıne giderse kelime taklit eder
Sızce gelısımı nasıl