Bebeğim şuan 8 günlük ama meme ucum hiç yok ve ememiyor, mamayla beslediğim için sürekli ağlıyorum çünkü çok gaz yapıyor😔 sağdığım zaman damla damla süt geliyor oda bir yudum falandır. Baska bir pompa aldım sağa sağa sütüm gelmeye devam eder mi biberon doldurabilir miyim sizce