1Anakuzusu Kızlar merhaba. Bebeğim 4 aylık olacak. Kulaklarını deldirmek istiyorum. Bu aylarda deldiren ve iyi oldu kötü oldu diyen var mı? Merak ediyorum. Şimdiden teşekkürler ❤️
Burcusenkoc 1Anakuzusu bence deldirilmemeli 1-2 yaşında bile delinince deliğin yeri büyüdükçe değişiyor o yüzden ideal 3 3 buçuk yaş
Znurr 1Anakuzusu ben pek deldirme taraftarı değilim, enfeksiyon olabiliyor, kulak şişebiliyor, ağrısıda cabası 🤦🏻♀️ Zaten onlarında başında bi ton dert var dişleri falan ağrıyor bide kulaklarını ağrıtmayalım 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
1Ana2Evlat 1Anakuzusu bende deldirecektim ama doktor bana kulak gelişimi 5 yaşına kadar dedi yani 5 yaş da deldirmenizi tavsiye ederim dedi ama hala çok istiyorum deldirmeyi kızım 1 buçuk yaşında
nilimsi 1Anakuzusu çok saçma boşver in kendisi ne zaman isterse o zaman deldirirsiniz. El kadar çocuk süsü püsü ne bilsin. Siz kendiniz için deldiriyorsunuz. O ayrı bir birey unutmayın
Halenur42 1Anakuzusu ben 9 aylıkken deldirdim sabah akşam antibiyotik krem sür dedi nemli tuttum ilk günler çok şükür sıkıntısız atlattık bakımı iyi yapıldığı sürece sorun olacağını zannetmiyorum