2020 yılın da oğluma hamile kaldım doktorum kanımın negatif olduğunu söyledi eşimin de kanı pozitif olduğunu öğrendik ve bize kan uyuşmazlığı olduğunu söyledi hamileligimin 28 haftasında da iğne vuruldum şimdi tekrar hamile kaldım ve şuan ki doktor da kanımın pozitif olduğunu söylüyor kan uyuşmazlığı olmadığını söylüyor ama ilk hamileliğim de ben iğne vuruldum nasil olacak başına böyle bişey gelen var mı