Tospigim21 Sevgili anneler bebeğine mevlüt okutmayan varmı pandemiye denk geldiğim için ben mevlüt okutmadim şuan bebegim 11 aylık oldu bu saatten sonrada biraz abes olur diye düşündüm okutmamanin bir eksikliği olurmu sizce
rua_da_senhora_das_verdades Tospigim21 islam dininde 40 diye bir şey yok. 40 ta mevlüt okumada yok. 40 mevzu şaman geleneği. Bebeğiniz için mevlüt okutmak istiyorsanız zaman farketmez. Şimdi de yapabilirsiniz. Onun sevabı farklıdır.
Selma-aygun37 Tospigim21 kızım 1 yaşında mevlidini okutamadim pandemi nedeniyle Eylül’de okutucam inşallah niyete koydum bı kere Allah nasip ederse kuran okunsun hem evimize hem bebeğime olması iyi olur bence
Tospigim21 Dedimolabilir açıkçası bu saatten sonra artık mevlüt olmaz doğduğunda kurbanini flaan kestirmistik merak ettiğim bir eksikliği olurmu mevlüt okunmamasinin
Dedimolabilir Tospigim21 neden olmasin ben kurban kesemedim ama mevlitini yaptik kaynanamla hatta gelende cok oldu hediyeside.
Bety 1 yaş doğum gününü gündüz Mevlüt okutup ardından pasta kesin ben ikinciyi doğurduğum için ikisini bir yaptım
Calikusuuu Eksiklik olmaz tabi yapmayan çok ama bı kuran okunsa iyi olur benim pandemiyle alakası yoktu ama bende geç yaptım 3.5 aylıktı bebek kendini topluyor daha iyi oluyor küçükken enfeksiyon açısından da tehlikeli illaki elleyen öpen oluyor