Oğlum fimoz oldu , şuan tedavi görüyor , ama sünnet ettirmek lazımmış , yoksa tekrarlanabilir dedi çocuk cerrahisi , şuan 2yaş 7 aylık . Ağustos-Eylül içi sünnet tarihi seçecez özel hastaneden.
Genel anestezi ile yapacaz diyor. O nasıl oluyor ? İyimi kötümü bu hiç bilgim yok bu konularda.
Böyle geç sünnet ettirenler varmı bide iyileşme süreci ne kadar sürüyor ? Çok endişeliyim . Keşke küçükken yaptırsaydım yaa