Arkadaşlar 2 ay 10 günlük kız bebeğim var erken doğdu düzeltilmiş hesaplanmıyor ama düzeltilmiş hesaplarsak 1 ay 10 günlük. Doktorumuz hem mama hem süt karışık git dedi ama ne mama önerdi nede sütten şu kadar mamadan bu kadar ver dedi. Sma mamayı kızım içemedi aptamil aldım sütü 120 ml içiyor mamayı 30 ml. Sizce neden mamayı az içiyor? Ne yapmam lazım