Deletedmom_33 https://imgyukle.com/i/nQSGgx https://imgyukle.com/i/nQSm36 Öğlen 2 de uyandığında vardı. Şimdi tekrar uyandı biraz daha artmış bunlar. 2 gün önce kedi getirmiştik beslemeye her yeri pireydi. Pire ısırması olabilir mi? Sivrisinek yok çünkü. Yarın sağlık ocağına götüreceğim birde
Deletedmom_33 Mantar olabilir mi? Öğlen uykusuna kadar birşey yoktu. Uyandığında biraz vardı. Mantar kremi sürdüm uyumadan. Az önce uyandı daha da artmış
Deletedmom_33 Kirpigiller göbeğinde de minik minik çıkmis. Sade su ve havuç püresi yedi bugün dün de. Ekstra birşey vermedim. Alerji galiba 🤦
Deletedmom_33 Haffuse yatağı silkeleyip çarşafı değiştireceğim sirkeli suyla beşiği sileceğim. İns sabaha daha da artmış olmaz
Kirpigiller Deletedmom_33 takibini yaojn cogalirsa dediğim bolfelerde el ayak hastalığı da olabilir bu aralar çok yaygın bizde geçirdik önce el bileğinde bibksc benek benek çıktı sonra yayıldı cogalirsa bı götürün doktora bu aralar sıcaklardan da olabiliyor yani alerjik isilik de olabilir ılık duş adiein hijyene dikkat edin bı kaç gün
Deletedmom_33 Deletedmom5284 bacağımın üst kısmı ama isilik galiba onlar bir çıkıp bir geçiyor çünkü bayadir o kediyi getirmeden önce de çıkıp geçmişti.
Deletedmom_33 Kirpigiller Sağlık ocağındaki doktor erkek cikmis bugün. Gorumcemin arkadaşı isiriga benziyor diye sitilex jel önerdi. Onu kullanacağım pazartesiye kadar geçmezse götüreceğim. Birde kundak yapıyorum isilik dicem de bazıları çok büyük sanki ısırmis gibi birşey. Birde odada pire bulmuştum farkettikten sonra. O diye düşünüyorum.