Deletedmom143 Kızlar merhaba oğlum 5 ay 13 günlük. Mama ile besleniyor . Yemeğe eğilimi çok fazla maşallah. Sizce ek gıdaya başlamalı mıyım ve ne şekilde başlamalıyım sürekli okuyorum ama çok karışık geliyor yazılanlar Google de. Deneyimlerinizi bekliyorum
Smyyecnar Deletedmom143 tadımlık verebilirsin balım mesela küçük bir patatesi meyveyi 3 öğüne bölerek verebilirsin
Berrak_19 Ben 5 bucuk aylik havuc puresiyle basladim canim suan 7 aylik bebegim bi sorun olmadi bence baslayabilirsin mamayla beslenen bebeklerde erken baslayanlar cogunlukta