Afedersiniz kizlar anlamadıgım için soruyorum agustos 5’inden bu yana korunmuyoruz. 9’unda adet oldum. Toplamda 5 gün sürer ilk 3 gün cok yogun ondan sonrası kahverengi akıntı seklinde olur. Hep böyleydi yani uzun sürmez.bugun 18 agustos bu kadar kısa sürede belirti olabilir mi. Adet belirtileri yaşıyorum. Test alsam bu kdr kısa sürede sonuc verir mi? Ona göre gidip test alicam. Yanıt verirseniz sevinirim teşekkürler