Busra2013 düzensizlik olabiliyor ben 28 şubatta doğum yaptım. Nisanda, mayısta regl oldum sonra hiç olmadım. Şimdi tekrar oldum bugün hatta😁 Ama yine de korkutmak gibi olmasın da ablam 5 aylık bebeği varken ikincisine hamile kalmıstı. Umarım sizinki sadece düzensizliktir, bu kadar küçük bebekle gerçekten zor