Tazeanne0650 Merhaba anneler bebelac gold kullanıyorduk kabızlıktan dolayı bebivitaya geçtik. Sütğmü de emiyor ikizlerim. Acaba bu mama doyurmuyo mu diye düşünmeden edemiyorum. İkiz oldukları için şuanlık bu uygun mamayı kullanıyorum bugün 1 aylık oldular..
Brfn Tazeanne0650 Bende kızıma uygun diye ve bi kaç kişi önerdi diye bimin maması bebevita verdim ve kabız oluyodu sürekli. Sonra burda bi arkadaş sağolsun nişasta var içinde vitamin de geri hiç yok dedi. Icerigine hiç bakmamıştım. Bıraktık Sma ya geçtik şükür kabızlık kalmadi. Sma nin 1000 lik kutusu var daha uyguna geliyo hem doyurucu da.