Kızlar 3 ay oldu adet olmadım fakat 19 günlükken sezaryandan sonra enfeksiyon olmuştu acaba ondan ötürü mü kilodumu 2 saat bile sürmeden değiştiriyorum çünkü sidik gibi değişik bir koku oluyr çok kötü idrar mı kaçırıyorum acaba anlamdm tüp patlamis kokusu gibi degsiik arada da sezaryan yerim ağlıyor böyle olan varmı