oznur23 Merhaba. 10 aylık oğlum 2 gün önce kustu. Dün gece ateşlendi bugün de ishal ve ateşi devam ediyor. Tek bir lokma bile yemiyor. Siz bu hastalığı nasıl atlattınız, ne kadar sürede iyileşti bebekleriniz?
Mavis34 oznur23 haftasonu bizdede ölçü 3 gün atea 39.6 ya kadar çıktı kediden icirsim banyo vs düştü 4 saat sonra yine çıktı su gibi ishal ve arada kusma oldu. Pazar geceden itibaren kendiliğinden düştü ateş tekrar çıkmadı
Prensesannesi38 oznur23 doktora götürdük ama verdiği ilaçlarıda kustu bebeğim altını değişmekten pişik olmuştu artık iştahıda yoktu çünkü sürekli ne yese midesini bulandırıyordu bende kendi yemek istediği zaman çubuk ekmek böyle bastıracak şeyler verdim malesef bişi yapamadım 5 günde geçti
oznur23 Mavis34 sizin ateş çok yüksekmiş benim oğlumda en fazla 37.8 oldu ama hiç düşmüyor ateşi. Doktora gittim dişten şüphelendi ilaç vermedi Kendiliğinden geçmesini bekliyorum
oznur23 Prensesannesi38 bugün 3. Gün belki bizim geçmesi de yaklaşmıştır isle olarak antibiyotik mi vermişti doktorunuz
Prensesannesi38 oznur23 antibiyotik verdi kusma ishal devam edince ben yine götürdüm antibiyotik de yapar ishal dedi kesti antibiyotik kullanımını , yani enfeksiyon yoksa antibiyotik kullanmak doğru değil gerçektende kesince düzelmeye başladı ishali
Seden Muz, yoğurt yedirmeye ve bol su vermeye çalışın ates icin calpol verdi mi doktorunuz, vermediyse soğuk bez deneyin. Ayaginin altina sarımsaklı yagda surebilirsiniz atesi sabit tutar