Merhaba anneler,biz nasipse tatile gideceğiz. Bebeğim 15 aylık. İlk şehir dışı yolculuğumuz ilk tatilimiz olacak. Size sormak istediğim şey şu bebeğim 4 kez orta kulak iltihabı geçirdi ve geniz eti mevcut. Uyku saatine denk getirip çıkacağız yola 10 gibi. 8 saat mesafede. Şimdi ben arabaya bindikten sonra ne yapmalıyım uyandırıp dışarı çıkarmalı mıyım kulakları zarar görmesin diye yoksa emziklemi uyutmalı mıyım doğru olanı hasta olmayacak şekilde olanı nasıldır beni bi aydınlatır mısınız ? Bu ilk ve en önemli sorumdu. Son olarak şöyle yaparsan daha rahat geçer tatilin dediğiniz önerileriniz varsa çok çok çok mutlu olurum teşekkürler 😍