Alperyekta37 sanırım 2 haftalık falandı kasıklarımda farklılık hissettim eşime hamileyim dedim. Özel okulda çalışıyordum yarıyıl tatiline 2 hafta vardı kan vermek için tatili bekledim. O arada evde test yaptım negatif çıktı ama yok ben hissediyorum hamileyim dedim eşime. Beta hcg 50 çıkmıştı 2 hafta sonra bile. Bir hafta sonra yine kan verdim ultrason vs derken ilkinde bebek görünmedi o da bir hafta sonra göründü kalp atışını duyduk. 6 haftalıktı tam netleştiğinde ama 2 haftalıkken ben kendimdeki değişikliği anlamıştım