Kızlar bebeğim ek gidaya 5 aylıkken (doktor kontrolünde başladık herşey çok yolunda gidiyordu aşırı ıştahli bir bebekti ek gıda artı anne sütü alıyor fakat son dönemde sünnet ve diş çıkarma derken zorla yemek yedirir hale geldim yine yiyeceklere çok ilgili ama eskisi gibi hazirladigim şeyleri bitirmiyor memeye daha düşkün ne yapacagimi ne yedirecegimi şaşırıyorum onun yemeklerini ayrı yapıyorum etli yemeklerde etini yiyor sebzesini öğürüyor🤷🏻♀️ şu tahıllı kaşık mamalar falan var onlardan vermem gerekiyormu sizce kilosu falan normal diyor doktorlar. Sabah kahvaltı yapıyor eğer ara öğün verirsem öğlen birşey yemiyor vermezsem öğlen evde irmik ve princ unu ile yaptığım meyveli kaşık mama sonra yoğurt akşamda çorba veya sebze yemeği yedirmeye çalışıyorum millet gece çorbası gece mamasi diye paylaşımlar yapıyor ben yatmadan herhangi bir yemek veya mama vermiyorum emziriyorum acaba doğrumu yapıyorum (doktorumuz hastaneden ayrıldığı için şuan doktor arayışındayım danışabileceğim bir doktorumuz şuan için yok oyuzden sizlerden fikir almak istiyorum)