Mylifemm sakın etrafını dinleme 47 günlük olduk 20 günden beri öyle bana da öyle dediler gelen sütüm kesildi destek alıyorum şimdi emzirme hemşiresine gidiyorum doktora sordum gayet normal bebeğin ilk 6 ay boyunca zaten anne kucağında olmasını istiyoruz dedi sadece aç olduğu için değil korktuğun da üşüdüğünde kendini güvende hissetmek istediğinde gazı olduğunda sürekli emmek isteye bilir çişli bez sayısı 5in altına düşmüyorsa kilo kaybı yoksa anın tadını çıkar dedi ve öyle yaptım ben rahat oldukça kızımda rahat ben şöyle Bi çözüm buldum birazda ben dinleneyim diye sütümü sağıyorum 40 50 dakika emzir diskten sonra sağdığım sütü veriyorum kaşık biberonla dalıyor uykuya tavsiye ederim ama kesinlikle kendine bebeğine sütüne güven bebeğin sadece seni istiyor unutma