Merhaba anneler. Akşama doğru memelerim yumuşuyor fakat süt var içinde, oğlumda o zaman memeyle kavga ediyor önsütü emiyor fakat sonra yumuşayınca istemiyor çığlık çığlığa ağlıyor. O yüzden ikisini emziriyorum bu saatlerde ama yinede yetmiyor ağlıyor. Başına gelen, çözüm önerisi olan var mı?