Crnkyr Kızlar bugun aşımız vardı kilosu 3900 cıktı hemşire 4150 civarında olması lazımdı falan dedi boyu uzamış ama cok mu az benim sıkıntıdan sütüm kesildi yani cok az 25 ml bile çıkmıyor 2 göğsümü sağınca mama veriyordum bazen emmediği için canım cok sıkıldı
Atlasligunler Crnkyr dogduguu kiloo önlemli benim oglum kilolu dogdu ve 2 aylik kilosu 6200 du. Bu cocuktan cocuga degisir.
SeninAnnenBirMelektiYavrm Crnkyr kaç kilo doğduğunu bir ayda kaç kilo aldığını bilmeden yorum yapamayız
Aslmom Aslında kiloda esas alınan değer doğduğu kilodur, bebeğiniz kaç kilo doğdu ? Benimde 2,5 aylık bebeğim var her gittiğimde doğduğu kiloya göre hesaplanıyor
Fatmadurmus Crnkyr bence az kilo almış benim bebeğim düşük doğum kilosuyla doğdu 1985 gram doğdu 2. Ay kontrolünde 4800 dü
Aylinceli Benim bebeğim 2395 doğdu 2. Aydayız 4700 oldu. En iyisi çocuk doktoruna danışman ve ona göre mamaya başlaman. Danışmadan bişey yapma canım
Aslmom Aşıyı yapan hemşire veya rutin kontrollerinizi yapan doktorun bunu atlamaması gerekir aslında mama takviyesi yapmanız lazım diye düşünüyorum günde 30-40 gr alması lazım en az bebeğinizin siz daha iyisini bilirsiniz annesiniz ama bence mama takviyesi yapın aç kalmasın yavrucak
Aslmom Benim bebeğimde 3500 doğdu sarılık olunca 3 kiloya düştü şuan 2,5 aylık 6 kilo 50 gram Ay tartıldığında 5400 gramdı