Znurr Defnemoms__ ben de geçen sene ağustosta doğum yapmıştım ve zıbından başka hiçbir şey giydirmiyordum uyurken üstlerine müslin örtüyordum
Deletedmom5284 Defnemoms__ 29 temmuzda doğum yapmıştım 2 sene önce ve hiçbişey giydirmiyordum incecik zıbınlar giydiriyodum askılı
sedaozan Defnemoms__ oğlum gelen yıl ağustosta doğdu İstanbul’da aşırı sıcaktı sadece askılı zıbın giydiriyordum ben
Mihrimahim16 Askılı zıbın giydir öyle kalsın uyurken falanda birşey örtme zaten çok sıcak orası… Ben evde çırıl çıplak dolaştıruyorum kızımı 🤭 Klima açmıyorsan altında bezi olsun uyurken sadece müslim bez örtersin 🤷
ArdicEge Defnemoms__ geçen sene haziranda dogum yaptım sadece zıbın giydiriyordum bazen corap klima hep acıktı bacakları soguk olursa cok ince bir pijama altı😌
Thedespott Defnemoms__ biz de henüz 17 günlüğüz çıtçıtlı atletten başka birşey giydirmiyorum Müslin örtüyorum üstüne de hava biraz soğuk Olursa da ellerine ayaklarına çorap geçiriyorum o kadar şükür iyilik falan da olmadı