2626 Merhaba kızlar 5aylık bebeğim beşikte sallanarak uyuyor ama artık sallayarak uyutmayı bırakmak istiyorum Tavsiyelerinize ihtiyacım var şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim
gzmclskan 2626 bende beşiğinde sallayarak uyutuyorum ama cesaretim yok uyku eğitimi vermeye instagramda uyku eğitmenlerinin yazılarına bakarak salla dur tekniğini uygulayabilirsin bence
Atlasligunler 2626 bizde sallayarak uyutmaya calisiyoruz. Bizimki kucakta odalari gezerek uyuyo cok daha yorucu
Hidayetliya20 2626 cnm iki kızım da 5 aylıkken alştrmaya başldm sallammya.. Beşiği e koyup emziğni verdm başlrda illa ağlıyo ona dayanmanız lzm ben en fazla yarım saat ağlamsnı beklerdim git gide azaldı ağlamaları ztn.. Çok ağlarsa kucgnza alıp sakinleştirir geri ytagına koyabilirsnz.. Alışana kadr illaki ağlıyor. Sabırlı olmalısınız inşAllah alışr cnm
Esoca38 2626 keşke beşikte sallayarak uyutsam 10 kilo bebeyi kucağımda pispislayarak uyutuyorum bacım 😂😂
2626 gzmclskan aslında denemek lazım ama benimde hiç cesaretim yok daha kolay bir yöntem var mıdır diye bakıyorum keşke yanıma yatarak uyusa
2626 Atlasligunler gece uykusuna geçerken bizimde öyle kucağımda uyuyor ama kollarımda derman kalmadı artık sizi çok iyi anlıyorum yatağına koyuyorum uyanıyor sallıyorum olmuyor kaç kez kucağıma alıyorum dalana kadar Nasıl düzene girer kendileri uyurlar acaba
gzmclskan 2626 yanına yatarak daha zor aslında sonra ona alışacak kendi beşiğinde uyumayacak benimki yanımda yatarsa yarım saat falan uyuyo kısa sürüyo
2626 gzmclskan öyle mi dersiniz bende şey düşündüm ilk önce yanıma yatmaya alışsa sonraki aşamada da yatağına yatmaya alışır sallanmadan uyumak açısından ama demek ki doğru bir düşünce değilmiş ağlatmasan kendi kendine nasıl uyumayı öğretebiliriz acaba
2626 Esoca38 herkesin dersi başka başka deseniz ya 😂 keşke bebekler kendi kendine uyumaya programlanmış olsalardı
Haffuse Burda cok basarili bi anne var, deli gibi saatlerce kizini sallayip sonunda, kendi egitimiyle basarmisti… dur arayip bulabilirmiyim bakayim😅
Baakpnr- Haffuse hayır kolay kaçmadın bulup yazman bile yardımcı olacak o anneye 🥰 insallah faydamız olur 😍😍
Haffuse Baakpnr- 🥰😘😘😘 Nasil gidiyor bu arada, hala desteksiz uyuyor mu kizin?.. Ya ben tam basardim dedim, rahatsizlandi, 21 gun hastanede tedavi gorduk, o surecte deli gibi durmadan salladim… 6⁵ aylik olduk, yapisik ikiz gibiyiz😆
Baakpnr- 2626 merhaba canım 5. Ay uyku egıtımı için en uygun aymış 4.ay atağından sonra diyor herkes cunku . Benim öyle sallanmayı seven bir kızım vardı ki anlatamam gerçekten cunku inanılmazdı . O kadar salladıktan sonra uyusa iyiydi ama hemen uyanırdı 4 ay boyunca ağladım 😂 cunku dizlerimde sıvı kaybı oluştu , resmen topuk kanseri oldum diyebilirim 😃 ezildi topuklarım bir gün yine ben de burda post açtım artık cok kötüydüm bir arkadaş salla dur yöntemi uygula dedi . Tıpkı senin gibi ne kızıma ne kendıme inancım yoktu benım kızım olmaz diyordum ki benı cok yanılttı . Ben gündüz uykusu ile başladım 5 ay 1 günlüktü . Ayagıma aldım yavaş yavaş sallamaya başladım durdum salladım durdum , aglamadıgı sürece durdum ağlayınca ya da mızmızlanınca salladım ilkinde yanlış hatırlamıyorsam 20 ya da 40 dk sürdü eski postlarıma bak lütfen . Sonunda uyudu tabi . He ayakta sallamadıgım, durduğum sürelerde pıs pıs dedim ve pat pat yaptım ayağına vs . Uyancak gibi olunca ayağa alıp yine aynı sekılde böyle 3 uyku yaptı sonra akşam uykusuna geçerken tam 1 saat ağladı ama ben sakınlestirdim yani uyuması 1 saat sürdü. Ama uyudu . Gece uyanınca yine aynı . Tabi 2-3 gün geceleri zor oluyor hani ayakta sallayıp hemen uyutmak kolay ama bu sekılde yarım saat vs sürüyor Ya sakın pes etme . Ertesi gün daha kolay oldu 3. Gün daha da ve sonunda kendı kendıne uyumayı öğrendi en güzeli de ne biliyor musun kızım uyansa bile geri dalıyor desteksiz uyuduğu ıcın . Kendine güven sabret sonunda başarırsın 🥰 ben çok care aradım gerçekten insallah tüm anneler kurtulur sallama derdinden
2626 Baakpnr- çok güzel yazmışsınız çok teşekkür ederim bizde de durum aynı sallarken yarım saati geçiyor mutlaka deneyeceğim çok sağolun tekrar
Baakpnr- 2626 ağlatmasan kendi kendine nasıl uyumayı öğretebiliriz acaba Şu düşünceden kurtul önce kuzum 😍 kimse bebegını katılana kadar ağlatmaz zaten ağlayınca hemen sakinleştiriyoruz ki , ama sanılanın aksine deli gibi ağlamıyorlar ayrıca zaman geçtikçe daha zor oluyor herseyin farkına varmadan 5. Ay süper kesınlıkle bu ay başlayın
gzmclskan 2626 bence bu sefer daha zor olur yanından ayırmak yatır kaldır metodu denemek lazım ağladıkça veya salla bırak onada sabır ve istikrarlı olmak lazım işte 🤦🏻♀️
2626 Baakpnr- siz bugün bana ilaç gibi geldiniz ya kesinlikle tavsiyelerinizi uygulayacağım yarından itibaren başlayacağım hafta sonunda devam ettireceğim