Melismutlu Merhaba rota aşısından sonra kaka yapmada değişiklik yaşayan var mı? Mesela daha az kaka yapma gibi ?
Nur_1234 Melismutlu toplamda 5 aşıdan sonra 3 gün oldu kaka yapmıyor 🥺 bir etkisi var mıdır aşının bilemiyorum ama
Melismutlu @Nur_1234 Bildiğim kadarıyla bağırsak sıkıntısı oluyor ama binde bir.Normalde kızım günde 3-4 kere yapardı şimdi 1 kere yapıyor hatta bugün daha yapmadı.Anne sütü alıyor sadece.