Lena123moms 2 çocuğumu da hiç sallamadım yeni doğan döneminde omuzda gezdirirdik sonra yatağa koyardık kendi kendine takılır uyurdu şimdi kızım uykusu gelince ben uyumaya gidiyorum diyip gidiyor🥹(4 yaşında) oğlum da uykusu gelince huysuzlaşıyo biraz emzirip yatağına koyuyorum kendi kendine döne döne uykuya dalıyo😌 nasıl alışırsa öyle gidiyor galiba ama en önemli şey uykuyu sevmesi. Benim bebeler sofrada bile uyur uykuları varsa 😂