gzmclskan Burcusenkoc 3 saatte bir falan şimdi 5 aylık yine o şekilde kendini belli ediyor zaten artık
Burcusenkoc gzmclskan ben 1 buçuk 2 saatte emziriyorum çok mu sık acaba gerçi bu aralar sıcaklardan arada meme reddi yaşıyoruz
gzmclskan Burcusenkoc atağa girmiş olabilir bence meme reddi bizde de vardı kendini atıyordu geriye şimdi o düzeldi çok şükür kendi istiyormu 1 2 saatte
smyrmyry16 Valla benimki uyanık olduğu zamanlar 20 dk da bir emer gece de 1 saate bir kalkar emer ben anlamadım nasıl 2 3 saatte emziriyorsunuz
smyrmyry16 Valla 4 ay mı bilmiyorum sürekli emerken Bi çekişme sakince Bi emiş yok yani onun dışında sürekli ilgi tek kalmak istemiyor kucakta vakit geçirmek istiyor yüz üstü durmak tan hoşlanmıyor ne yapicam bilmiyorum