Merhaba hanımlar bebeğim 66 günlük hiç bir sıkıntımız yoktu emmemiz gayet güzeldi iki gündür iki üç kez cekiyo bir iki dakika belki emiyo memeyi birakiyor kizardaniyor uyjuya dalmada güçlük cekiyo yumrugunu emmeye basladi acaba doymadigi için mi uyjuya dalamiyor yada neden emmiyor anlamadim regl olmustum onunla alakali olabilir mi acaba bilemedim