Deniz3520 3,5 aylık olmaya az kaldı normalde emzikle kendi kendine uyuyor du 1 saat ayakta kalıp sonra uyku hep bu şekildeydi ama 3 gündür çok zorlanıyoruz yaşayan oldu mu ?
Melekbas Deniz3520 atak doneminde buyuk ihtimal bizimde oyle gozunden uyku akiyor ama uyutmaya calistigim an kendisini yirtiyor
starwomen Deniz3520 ah şu 4. Ay ayağı 🤢 bizimde 3.5 aylıkken başlamıştı sanki bugün yeni başlamış gibi asla uyumuyor direniyor. Ben bebeğimi değil o beni uyutuyor. Allah hepimize sabır versin 🤦♀️
aslioztrk Deniz3520 ayy inanmıyorum bizim durumumuz bu anlattığınız 😔 3 ay 26 günlüğüz ve 1 haftadır anlamadığım bir hal aldı bebeğim. Deli gibi uykusu var ama ona rağmen direniyor e direndikçe iyice uykusu geliyor bu sefer de huysuzluğu artıyor çok kötü ataklı bir şekilde ağlıyor. Ne yapıcağımı bilmiyorum sadece sakin kalmaya çalışıp onu da sakinleştirme çabalarındayım ama çok zor 😔 Ne yapcaz, nasıl ve ne zaman geçicek bu durum 😭
ElfAlparsln Bizde 3,5 aylığız uyumadan önce illa bi ağlama krizi geçiricez asla kriz geçirmeden uyumuyor
Deniz3520 Melekbas Gerçekten mi 🙈hala devam ediyor mu peki ne durumdasınız bir de uyku aralarında kaç saat uyanık kalıyor
zeyneptontisi Melekbas biz de 3 ay 16 günlük oldu bugün, ya internette bu atak haftası için 19. Hafta atağı diyor, ama atak hesaplamaya girdiğimde 3 gün kaldı atak haftasına diyor, 15. Haftaya falan denk geliyor ama öyle bi atak haftası yok, siz biliyor musunuz
Melekbas Deniz3520 35 gun suruyormus bu atak yanlis hatirlamiyorsam aksam 7-8 arasi uyutuyorum sabah 8-9 gibi uyaniyor gunduz direniyor uykuya bir bucuk saat sonra uyutmaya calisiyorum aglarsa uyutmuyorum bir saat sonra deniyorum bir zaman sonra dayanamayip uyuyor gunduzleri uyku araligi falan kalmadi ataktan ne zaman uyutabilirsem artik allahtan gece uyuyorda dinleniyorum. Sizin nasil uyku duzeniniz gunduz uyuyor mu
25Tazeanne25 Deniz3520 sanırım en hissedilen atak dönemiydi aynı sizin gibi kendi kendine uyuyan bebeğim uykusu gelince çığlıkla ağlayarak zorla uyuyodu. Etrafı keşfetmeye başladıkca uyumak istemiyorlar normal allaha şükür 1 hafta bile sürmedi bizim toparlandı hemen darısı başınıza 😊🤗
Deniz3520 milletsanaseymiolacak Bizde aynen öyle durumlar inşallah uzun sürmez uyumayınca çok huysuz oluyor gerçekten 😧
milletsanaseymiolacak Deniz3520 evet canım ya atak hastasında değiliz acaba 4. Ay atağı mı bu anlamadım
Deniz3520 starwomen Allah kolaylık versin ya biz yeni başladık ama korktum şimdiden inşallah çabucak geçer 🫣
Mrn 3 ay 16 günlüğüz, yaklaşık 3 gündür akşamüstü saatlerinde başlayan kriz ağlamalarımız var ve uykuya asla geçmek istemiyor. Memede kıyametler kopuyor ancak gece uyku sersemi emiyor. Beni de meme reddi mi acaba bu durum kısmı korkutuyor.
Deniz3520 Mrn Biz 2 hafta önce geçirdik meme reddini ama iştahsızlık devam ediyor gündüz pek emmiyor akşama doğru emiyor stres yapmayın ben başta aç kalacak falan diye kaşıkla falan vereyim dedim sütümü hiç dönmedi memeye acıkınca mecbur emiyor meme reddinde kafasını hep geriye itiyor meme ye yaklaşınca kucakta bile geri itiyor