Kubra34
Merhaba güzel anneler🌸 Sabah 8bucuk öğleden sonra 4e kadar çalışıyorum ve bu süre zarfında sağma şansım olmuyor.Zaten sütüm yeterli değil mama ağırlıklı gidiyoruz meme reddi yaşıyordum ve hala yaşıyorum. 1ay boyunca meme reddi yaşamamak adına şırıngayla verdim ama her beslenme saatimiz ağlama krizleriyle gerçekleşiyordu çünkü ne kaşık ne şırınga asla kabul etmiyordu zorla yediriyordum ve sonunda biberona geçtim.Bu sağamamaktan ötürü sütüm tamamen biter diye çok endişeliyim.Çalışan annelerde bu durumu yaşayan,uzun süre sütü boşaltamayan var mı?