Rzgrf Kızlar merhaba. Eş durumu yaptım. Eğer çıkarsa doğum izninde ilişik kesiliyor mu? Yoksa izni iptal edip mi keseceğiz? Bazı yerlerde de doğum izni bittikten sonra ilişik kesilir diyor. Bilgisi olan var mı?
alinaannee Rzgrf arkadaşım geçen Ocak ayında Doğum iznindeyken eş durumu olunca ilişki kesmeye gitti bir şey olmadı canım bir de ne kadar çabuk ilişik kesip yeni okula başlayınca o kadar iyiymiş okul puanı almak promosyon almak gibi müdürüm demişti