Aytensen Önümüzdeki ay bebeğimle uçak yolculuğu yapacağım sizce zor olur mu nasıl olur uçak öğlen 3 de bide ilk kez kendim gidicem almanyadan Türkiye’ye
Wanderlust Aytensen hic zor degil kendinizi rahat birakin bebeginiz de sizin ruh halinizi hisseder mumkunse uyku saatine ayarlayin sorunsuz gecicektir