birmelekannesi0 Yarın 1 aylık oluyoruz aşımızı yarın mı yaptırıyoruz acaba, herhangi kimse aramadı bizide emin olmak istedim.
Aslancoo Bizim bugün 1.ay aşımız vardı. Fakat şehir dışında olduğumuz için gelmeden haber verdik Pazartesi yaptıracağız inşallah🙏