Merhaba anneler artık ne yapsam bilmiyorum öfkemi kontrol edemiyorum galiba çok üzülüyorum oğlum 19 aylık ya bebek bu anlamaz dinlemez etmez bunların bilincinde olduğum halde bağırıyorum kızıyorum inatlaşıyorum oğlumla sonra oda inatlaşıyor üzülüyorum ağlıyor ben dişlerimi çok sıkıyorum diş etlerim sızlıyor şişiyor bazen ama elimde değil niye böyle bu kadar sinirleniyorum bilmiyorum herşey bittikten sonra üzülüyorum bir daha yapmayacam kızmayacam bağırmayacam diyorum yarım saat sürüyor sadece. Oğlumu çok seviyorum ilk çocuğum kayınvalidemlerle beraber yaşıyorum bazen onlarda kızım kızma anlamaz o bilmez diye uyarırlar ne yapmalıyım ne yapabilirim öfkemi kontrol etmek için lütfen yardım edin. Asla ama asla temas yok bu arada ona birşey olursa ciğerim parçalanır o benim evladım şu öfkeme sadece engel olamıyorum şuan yine pişmanım üzülüyorum o uyuyor ağliycam nerdeyse onu üzdüğüm için. Eşimde bana çok kızıyor niye böyle yapıyorsun diye çok mutsuzum yardım.