Merve3323 aslinda benim hedefim doet yasina kadar yaninda olmak ve calisma hyatimi ertelemek var. Calismayacagim kres surecinde. Sosyallessin, ogrensin, kaliteli vakit gecirsin ve en onemlisi bizden bagimsiz bireysellesmeyi ogrensin diye istiyorum. Ama kres sureleri yarım gunler bile bana uzun ayri kalma suresi geldi. Sanirim bir yil daha erteleyip, oyun evine goturecegim.