Benm oglumun da dogdunda beridir terliyordu çoraplı da denedik çorapsızda her şeklde ayagı buz gibi ıslamsı gibi oluyordu şimdi 8 aylık 2 aydır faln yok çok şüklür hatta dedilerki genelde bebeklerde oluyormuş ter bezleri hızlı çalışmaktan sonradan geçer dediler aynende öle oldu