Merveeiboo Merhaba hanımlar oğlum 3 yaşında evde sürekli anne sıkıldım okula gitmek istiyorum diyor yazdırıp yazdırmamakta kararsızm yakınımzdaki okuldaki çocuklar 1 yaş kendinden büyük kendisini tuhaf hisseder mi yada aralarında şey olurmu arada kaldım sizce yazdırmam faydalı olacakmıdır onun için
Anneko Merveeiboo ilk 1 hafta yarım gün deneyin sonraki hafta tam gün deneyin eğer bir sıkıntı olmazsa gönderebilirsiniz bence 3 yaş kreş için ideal bir yaş diye düşünüyorum
Doga_sever Merveeiboo ben az once bi kresle konustum cocuklar yas gruplarina gore siniflandiriliyor. Yani sinifindaki diger cocuklarla ayni yasta oluyor. Bir yastan sonra aldiklarini soylediler.
Merveeiboo lyl0742 4 yaştan başlıyormuş kayıtlar ama oğlum konuşkan aktif bi çocuk herşeyi rahat konuşabildiği için flan deneriz uyum sağlayabilirmi diye dediler ama arada kaldım yinede
ftsdmrhn Ben 2 yaşındaki oglumu göndermeyi düşünüyorum 3 yaşında olsa şuan vermiştim. 3 yaş kreş için ideal yaş bence. Evde çocuk bütün gün sıkılır orada akranları var aktiviteler var ,çocuk olsam bende krese gitmek isterjm.
Merveeiboo ftsdmrhn bende öyle düşünüyorum arada da acaba evde mi dursa dye dşünüyorm kmisi hla dha kçük anaokuluna gnder dyor arada kalıyorm
Merveeiboo Doga_sever özel kreşle görüşmüş olablrsnz özeller alıyor ama fiyatları çok aşırı fazla yarı devlet yarı özel olarak varmış onlara soruyorum o yzden😇
Anneko Merveeiboo alışması daha kolay eğer yarım günse zaten kreşler deneme haftası yapıyor diye biliyorum istekliyse muhakkak alışır çabucak