Kızlar merhaba kızım 23 aylık. Dün öğlen başlayan en yüksek 38.3 olan ateslenmesi oldu. İlk önce 1 ölçek Calpol verdim 6.5 saat sonra 38 olunca Dolven verdim ve gece ateslenmesi olmadı 36.6ya kadar düştü. Dolven vereli şuan 15 saat oldu ve atesi yeniden 37.7ye çıktı(kulak ölçümü) ates düşürücülerle devam edip beklemeli miyim yoksa hastaneye gitmeli miyim? Sebebi ne olabilir? Enfeksiyonda bu kadar ates arası açık olabilir mi? Yardımcı olursanız çok sevinirim. Sevgiler 🙏