Sebusebu iste aramizda 25 gün var ve masallah sizinki uzun süredir desteksiz oturuyormuş bizimkini ayaklarına bastirdigimda ayağına basıyor ama kendini dogrultmuyor korkuyor sanki eğiliyor ayaklarına bastırınca desteksiz oturmadigi ve ayaklarına bastırınca edildiği için daha yürüteci denemedim.Bizimki dalmışsa bi şeyle oynuyorsa uzun süre de desteksiz durabiliyor ama eğer bi şeyle uğraşmıyorsa kendini arkaya atıyor.Emekleme felan da yok yüzüstü koyunca da çok sinirleniyor kafasını normalde yüz üstü kaldirabiliyor ama inat edince yüz üstü bıraktığımda kaldırmıyor basini