Dün geceden beri ateşi vardı, ateş düşürücü vermeme rağmen düşüyordu bu sabah acile götürdüm tahlilleri yaptı doktor hepsi temiz çıktı en son covid testi yaptırdı ve biraz önce sağlık bakanlığından aradılar pozitifmiş, covidi atlatan anneler nasıl oldu neler yaptınız, anne sütü alıyor sadece bebeğim, ateşi var hala ama sabahki kadar yüksek değil