10 aylik Kızım Dün akşam dan beri ateşimiz 38.5 bugün sağlık ocağına gittik boğazı az kızarık 4 saat arayla calpol ve dolven verdi ama o kadarda huysuz ki sürekli ağlıyor en sevdiği şeyleri bile almıyor bende oturdum onunla beraber ağlıyorum acaba diş mi çıkaracak ama görünür de bişey yok. Ve yanımda kimse yok tek başıma savaş veriyorum resmen